bir de şöyle bir durum var ki insanların çoğu tapularına çökülmesine değil de verilen para miktarının az olmasından şikayetçi , güler misin ağlar mısın
100 milyon diyorlar hocam evler 1-2 milyon verip çıkarmalarını tabiki şikayet ederler. Versinler değerini yada kentsel dönüşüme kendileri soksun rezevr bölge nedir. Koruma altına alsa neyse yine bina yapılacakmış