• Dün, 13:02:48
    #10
    Gold üye
    Gayet haklısın hocam özellikle backlink paketi satan SEO’cular adamlar zorla cevap veriyor, mıknatısla alıyosun ağzından, geç yazmalar isteksiz tavırlar bilmem ne var yani…
  • Dün, 13:04:19
    #11
    bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet haklısın hocam özellikle backlink paketi satan SEO’cular adamlar zorla cevap veriyor, mıknatısla alıyosun ağzından, geç yazmalar isteksiz tavırlar bilmem ne var yani…
    bence sebebi artık işi beceremiyor olmaları. googleun sistemleri değişti vs kendileri de bilmiyor ne yapacaklarını

    hala saçma sapan. sitelere link koymak dışında bir önerileri yok
  • Dün, 13:06:03
    #12
    Whatsapp butonunun açık olması gereksiz rahatsızlıklara sebep olabiliyor önceden PM'den görüşmeyi tercih etmek forum kültürüün de bir parçası olduğundan son derece normal. SEO hizmeti veren arkadaşlara da günde 10 mesaj geliyorsa bir tanesi ciddi alıcı olacağından vakit ve enerjilerini diğer kanallara yoğunlaştırmış olabilirler o sebeple buradaki mesjlara geç dömeleri de normal. Sonuçta kimlerden ne mesajlar ne teklifler geliyor bir bilseniz akıl tutulması yaşarsınız. Forumda bunlara yaptırım uygulanmalı benzeri abartı bir cümleniz olmasa normal karşılardım da sizin ki de gereksiz triplenme olmuş.
  • Dün, 13:06:20
    #13
    Selamlar, son dönemde forumda genel olarak maalesef tam da bahsettiğiniz gibi bir hava var ve siteminizde haksız sayılmazsınız. Özellikle SEO ve dijital hizmetler tarafında işler biraz rayından çıktı. Eskiden bir projeyi alabilmek için anında dönüş yapan o hevesli kitle gitti; yerine ulaşılamaz olmayı marifet sanan bir yapı geldi.
    Burada hizmet verenler olarak iğneyi aslında genel anlamda bizim sektöre batırmak lazım. Çoğu kişi kapasitesinin çok üzerinde iş alıyor. İşler biraz açılıp düzenli bir gelir akışı oluşunca, "şimdi cevap yazmayayım, müsait olunca dönerim" rahatlığı başlıyor ve o ilk baştaki esnaflık maalesef unutuluyor. O WhatsApp butonu eklememe veya iletişimi zorlaştırma konusu ise apayrı bir ironi; kapasiten doluysa konunu pasife alırsın, kimsenin de vaktini çalmazsın.
    Fakat madalyonun bir de diğer yüzü var, onu da es geçmemek lazım. Bazen müşteri bir mesaj atıyor, işi acil diye her şeyi bırakıp saniyesinde dönüş yapıyoruz. Ondan sonra bekle ki müşteri geri yazsın... Mesaj okunuyor ama saatlerce, bazen günlerce tek kelime cevap gelmiyor. Yani o bahsettiğiniz iletişimsizlik ve umursamazlık durumu maalesef sadece satıcılarda değil, alıcı tarafında da çok sık kanayan bir yaramız.
    Özetle tespitlerinizde sonuna kadar haklısınız. Dijital ekosistemde iki tarafın da silkelenip o eski iş ahlakına ve asgari iletişim saygısına kesinlikle geri dönmesi gerekiyor.

    Saygılar.
  • Dün, 13:08:38
    #14
    srdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whatsapp butonunun açık olması gereksiz rahatsızlıklara sebep olabiliyor önceden PM'den görüşmeyi tercih etmek forum kültürüün de bir parçası olduğundan son derece normal. SEO hizmeti veren arkadaşlara da günde 10 mesaj geliyorsa bir tanesi ciddi alıcı olacağından vakit ve enerjilerini diğer kanallara yoğunlaştırmış olabilirler o sebeple buradaki mesjlara geç dömeleri de normal. Sonuçta kimlerden ne mesajlar ne teklifler geliyor bir bilseniz akıl tutulması yaşarsınız. Forumda bunlara yaptırım uygulanmalı benzeri abartı bir cümleniz olmasa normal karşılardım da sizin ki de gereksiz triplenme olmuş.
    ahahah gereksiz rahatsızlık istemiyorsan bu işi yapmayacaksın.

    esnafın dükkanına günde 100 kişi girip saçma sapan şeyler soruyor, dükkana yazı mı assınlar o zaman gereksiz soru sormak yasaktır diye

    ahahahah savunmaya gel ya
  • Dün, 13:10:41
    #15
    BillGates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahah gereksiz rahatsızlık istemiyorsan bu işi yapmayacaksın.

    esnafın dükkanına günde 100 kişi girip saçma sapan şeyler soruyor, dükkana yazı mı assınlar o zaman gereksiz soru sormak yasaktır diye

    ahahahah savunmaya gel ya
    Tamam hocam kraslsın aslansın sorun yok. Senin istediğin gibi yapar herkes işini problem yok sen canını sıkma... Sen istemiyorsan biz rahatsızlık da duymayız.
  • Dün, 13:18:09
    #16
    Bu olaylar bazı sektörler yüzünden yaşanıyor. Her işin işleyişi farklıdır. Ancak o bazı sektörlerde de artık işlerin sonuna gelinmeye başlandı. Bugün geri adım atmazlar ama ileride mecburen eski anlayışlarına dönmek zorunda kalacaklar.

    Çünkü senden 1-2 lira kazanırken, başka yerlerden 10 lira kazanabiliyorlar. Örneğin benim yabancı içerik sitelerim var. Birinden link almaya çalışıyorum, adam "Ben seninle mi uğraşacağım?" diyor. Çünkü başka bir müşteriye aynı anda 10-20 link satıyor, hem de bana verdiği fiyatın 2-3 katına.

    Şimdi orada daha kârlı bir iş varken kimse seninle uğraşmak istemiyor. Fakat işin bir de ahlak boyutu var. Ne yazık ki günümüzde o da oldukça zayıfladı. Hatta bu yorumu yazdıktan sonra birileri çıkıp "Sanane kardeşim?" ya da daha sert ifadelerle cevap bile verebilir.

    Ama sonuçta mesele sadece para kazanmak değil; ticarette güven, iletişim ve insanlara karşı saygı da önemli değerlerdir.
  • Dün, 13:21:19
    #17
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olaylar bazı sektörler yüzünden yaşanıyor. Her işin işleyişi farklıdır. Ancak o bazı sektörlerde de artık işlerin sonuna gelinmeye başlandı. Bugün geri adım atmazlar ama ileride mecburen eski anlayışlarına dönmek zorunda kalacaklar.

    Çünkü senden 1-2 lira kazanırken, başka yerlerden 10 lira kazanabiliyorlar. Örneğin benim yabancı içerik sitelerim var. Birinden link almaya çalışıyorum, adam "Ben seninle mi uğraşacağım?" diyor. Çünkü başka bir müşteriye aynı anda 10-20 link satıyor, hem de bana verdiği fiyatın 2-3 katına.

    Şimdi orada daha kârlı bir iş varken kimse seninle uğraşmak istemiyor. Fakat işin bir de ahlak boyutu var. Ne yazık ki günümüzde o da oldukça zayıfladı. Hatta bu yorumu yazdıktan sonra birileri çıkıp "Sanane kardeşim?" ya da daha sert ifadelerle cevap bile verebilir.

    Ama sonuçta mesele sadece para kazanmak değil; ticarette güven, iletişim ve insanlara karşı saygı da önemli değerlerdir.
    dün biriyle instagram hesap büyütme işi için konuştum önce ılımlıydı sonra hocam vaktim yok falan dedi halbuki ona kazandığını tahmin ettiğim paranın 2 katını verecektim aylık hiç uzatmadım.
  • Dün, 13:34:39
    #18
    Bu önermeye katılmıyorum.
    WhatsApp numaramı hiçbir satış konumda göremezsiniz,panelciler ile uğraşmak yerine sadece gerçek alıcılara numaramı veriyorum. Sanal numara da sağlıklı gelmiyor.
    Mesaj kısmına gelecek olursam yazma stilinden insanın almaya niyetli olup olmadığını anlıyorum. Tabii bunun dışında insanın işleri de çıkabiliyor.