Whatsapp butonunun açık olması gereksiz rahatsızlıklara sebep olabiliyor önceden PM'den görüşmeyi tercih etmek forum kültürüün de bir parçası olduğundan son derece normal. SEO hizmeti veren arkadaşlara da günde 10 mesaj geliyorsa bir tanesi ciddi alıcı olacağından vakit ve enerjilerini diğer kanallara yoğunlaştırmış olabilirler o sebeple buradaki mesjlara geç dömeleri de normal. Sonuçta kimlerden ne mesajlar ne teklifler geliyor bir bilseniz akıl tutulması yaşarsınız. Forumda bunlara yaptırım uygulanmalı benzeri abartı bir cümleniz olmasa normal karşılardım da sizin ki de gereksiz triplenme olmuş.