hepyasemin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İki Arada Bir Derede Kaldım :(
20
●740
- 23-06-2026, 11:18:22bende öyle düşünüyorum. Ancak işte insan ailesini de silmek istemiyor. Kimse üzülmeden bişeyler olsun istiyor. Teşekkür ederim değer verip yorum yaptığınız için 🙏
- 23-06-2026, 11:20:26merhaba düşünceleriniz için teşekkür ederim. İnanın ne ben ne de o arkadaşlıklarımız hakkında gözümüzün önüne gelecek birşey yok. Çünkü biz karaktersiz insanları çoktan hayatımızdan ve hafımızdan sildik. Başkangıçta da böyleydi şuanda da böyle.Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 11:29:27Kesinlikle öyle yaş 35 oldu belki de yolun yarısı .Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Amin inşallah hayırlısı olur 🙏Kriptoavukat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 11:31:19Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim 🙏 Buraya yazmamın sebebi akıl almak değil daha çok iç dökmek için hocam. Nerede mutluysam o şekilde yaşamak istiyorum.Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 13:38:27Değerli düşünceleriniz için teşekkür ederim. İkimizinde çocuğu yok o yüzden onlarla görüşme gibi bir durumumuz olmayacak. Ama bulunduğum şehir küçük bir ilçe olduğu için illaki yola vs karşılaşırız. Benim için önemli olan o değil önemli olan ailemin tutumu . Karaktersiz insanlar yüzünden ve dışarıdaki çevre ne der diye düşünürken çocuklarının mutluluğunu göz ardı etmeleri ve saygı göstermemeleri. Tabiki ben de farklı bir şehire taşınmayı düşünüyorum en büyük ihtimal şuanda bu ama herşeyin de rızayla olmasını istediğim için malesef bu şekilde iki arada kaldım.wildturk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek ikna olacak gibi değiller malesef hocam.Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkna olacak gibi değiller hocam. Bende bırakmıyorum peşinden koşuyorum.blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-06-2026, 13:39:39Kesinlikle bende öyle düşünüyorum. Kararımı kendim vereceğim. Buradaki amacım dertleşmek ve görüşlerinizi paylaşmanız. Hepinize teşekkürler.mirack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle