mirack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İleride başkaları yüzünden pişmanlık yaşamamak için hayatındaki kararları kendin ver hocam.
Kesinlikle bende öyle düşünüyorum. Kararımı kendim vereceğim. Buradaki amacım dertleşmek ve görüşlerinizi paylaşmanız. Hepinize teşekkürler.