hepyasemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tereddüt edilecek bir şey yok, sevgiyi bulduysan peşinden gideceksin.
bende öyle düşünüyorum. Ancak işte insan ailesini de silmek istemiyor. Kimse üzülmeden bişeyler olsun istiyor. Teşekkür ederim değer verip yorum yaptığınız için 🙏