Tabi kolay değil süreç olarak ancak kaç yıl ömrümüz varki hocam ? Allah kalbine göre versin senin hakkında hayırlısını diliyorum.
Kesinlikle öyle yaş 35 oldu belki de yolun yarısı .Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Amin inşallah hayırlısı olur 🙏