Selamün aleyküm hayırlı akşamlar dilerim değerli hocalarım.
Yakın zamanda son 6 aylık süreçte talihsiz bi dolandırıcılık yaşadım (son 1 aydır iletişim kuramadım kişiyle . Ödememi en geç temmuz yapacağız şeklinde anlasmistik) halen kendimi bı türlü toplarlayamadim kendimi çünkü 4-5 senedir hayatımda gördüğüm en büyük miktardi. 1 kuruş icinde kirli para yoktu. (Lütfen kınamayın)
Şuanda ne yapayım diye düşünüyorum çünkü tek sermayem oydu , yeniden baslamaktan çok sıkıldım 2026 yılının başından beri kötü şeyler yaşadım.
yardım veya para isteme konusu değildir sadece konu açıp ufak da olsa tavsiyelerinizi duymak istiyorum. İnsanların neden böyle kötü olduğunu merak ediyorum. Bir de şayet kandirdiysa o paranın kendisinden ailesinden çıkacağını düşünüyorum. Normalde konuyu acmayacaktim ama çok sıkıldım . Belki de benim gibi şeyler yaşayan büyük abilerim yorum yazar tecrübe edinirim istedim.
Belki de param yokken hep dua ederdim ama param olunca sukretmeyi bilmedim diye Allah elimdekileri aldı 🥲
Bu kardeşinize yol gösterin 🙂
11
●388
- Dün, 23:02:28Malesef, ödeme IBAN yoluyla olmadığı için muhtmelen takipsizlige düşecektir diye söyledi sordugum kisiler. (Normalde kimseye bu şekilde ödeme yapmazdım ama 5 sene öncesinden tanıdığım için hata yaptım)yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 23:06:30Artık onu yoksay (tabii ki yoksayma gerekli şikayet ve adli süreci takip et, devam ettir o ayrı, haklı isen zaten er geç kazanırsın o zaman bir başka derde derman olur o gelen) şimdilik yoluna devam et. Bir kapı kapanır yeni kapılar açılır. Her şerde bir hayr var demiş eskiler.. Belkide daha azimli ve akıllı işe saldırman, rehavetten çıkman için bir vesiledir bu. Başarılar dilerim
- Dün, 23:06:50Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eski konunuzdan yanlış hatırlamıyorsam Telegram üzerinden bir d*landirilma konusuydu.
O zaman da yazmıştım. Telegram üzerinden hiç kimseyle ticaret yapmayin.
Bununla geçmiş olsun. 18li yaşlarda bunu tecrübe etmek ileride daha büyük talihsizliklerin önüne geçtiniz belki.
Geçmiş olsun. - Dün, 23:14:22inşallah hocam , teşekkür ederimAjiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım yaptığım en büyük hata olduITech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 23:17:51kanka bu durum gerçekten çok can sıkıcı ama hayatta bazen tecrübe denilen şeyin bedeli biraz ağır oluyor senin yerinde olsam bu durumu bir son değil yeni bir başlangıç için itici güç olarak görürdüm geçmişe takılıp kalarak sadece enerjini tüketirsin o yüzden öncelikle bu olayı zihninde bir "okul harcı" olarak tanımla ve kapat tecrübe edinmek bazen acı yollardan geçer ama seni gelecekteki daha büyük tuzaklardan koruyacak bir zırh kazandırmış olur unutma ki senin sermayen sadece para değil o parayı bir kez kazandığına göre tekrar kazanabilecek bilgi ve yeteneğe de sahipsin ayağa kalkıp silkelenmek zorundasın belki şimdi her şey bitti gibi geliyor ama aslında sadece daha dikkatli olman gereken bir döneme girdin kendine zaman tanı ve odak noktanı bu kayba değil bundan sonra nasıl daha sağlam adımlar atacağına çevir her şey geçer bu da geçer sen yeter ki pes etme
- Dün, 23:21:10kanka.. bari şu yapay zekana söyle 2 cümle yazsın bıraksın.. biraz unique olsun..shadow_cyber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle