kanka bu durum gerçekten çok can sıkıcı ama hayatta bazen tecrübe denilen şeyin bedeli biraz ağır oluyor senin yerinde olsam bu durumu bir son değil yeni bir başlangıç için itici güç olarak görürdüm geçmişe takılıp kalarak sadece enerjini tüketirsin o yüzden öncelikle bu olayı zihninde bir "okul harcı" olarak tanımla ve kapat tecrübe edinmek bazen acı yollardan geçer ama seni gelecekteki daha büyük tuzaklardan koruyacak bir zırh kazandırmış olur unutma ki senin sermayen sadece para değil o parayı bir kez kazandığına göre tekrar kazanabilecek bilgi ve yeteneğe de sahipsin ayağa kalkıp silkelenmek zorundasın belki şimdi her şey bitti gibi geliyor ama aslında sadece daha dikkatli olman gereken bir döneme girdin kendine zaman tanı ve odak noktanı bu kayba değil bundan sonra nasıl daha sağlam adımlar atacağına çevir her şey geçer bu da geçer sen yeter ki pes etme
kanka.. bari şu yapay zekana söyle 2 cümle yazsın bıraksın.. biraz unique olsun..