Artık onu yoksay (tabii ki yoksayma gerekli şikayet ve adli süreci takip et, devam ettir o ayrı, haklı isen zaten er geç kazanırsın o zaman bir başka derde derman olur o gelen) şimdilik yoluna devam et. Bir kapı kapanır yeni kapılar açılır. Her şerde bir hayr var demiş eskiler.. Belkide daha azimli ve akıllı işe saldırman, rehavetten çıkman için bir vesiledir bu. Başarılar dilerim
inşallah hocam , teşekkür ederim
Hocam eski konunuzdan yanlış hatırlamıyorsam Telegram üzerinden bir d*landirilma konusuydu.
O zaman da yazmıştım. Telegram üzerinden hiç kimseyle ticaret yapmayin.
Bununla geçmiş olsun. 18li yaşlarda bunu tecrübe etmek ileride daha büyük talihsizliklerin önüne geçtiniz belki.
Geçmiş olsun.
sanırım yaptığım en büyük hata oldu