yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayette bulundunuz mu?
Malesef, ödeme IBAN yoluyla olmadığı için muhtmelen takipsizlige düşecektir diye söyledi sordugum kisiler. (Normalde kimseye bu şekilde ödeme yapmazdım ama 5 sene öncesinden tanıdığım için hata yaptım)