Artık onu yoksay (tabii ki yoksayma gerekli şikayet ve adli süreci takip et, devam ettir o ayrı, haklı isen zaten er geç kazanırsın o zaman bir başka derde derman olur o gelen) şimdilik yoluna devam et. Bir kapı kapanır yeni kapılar açılır. Her şerde bir hayr var demiş eskiler.. Belkide daha azimli ve akıllı işe saldırman, rehavetten çıkman için bir vesiledir bu. Başarılar dilerim