Ürün 9eSIM. Web siteleri https://www.9esim.com/ Fakat ziyaretçi limitleri dolmuş erişilmiyor şu anda. Bir site daha var: https://www.9esim.me
R10'da bir arkadaş satışını yapıyor. @Cagonni; Sitesi: https://esim.tc/urunler
V3 olanını aldım. 9eSIM markalı sim kart geldi.
Telefon listesi: https://www.9esim.me/support-devices Zaten e-sim desteği olan telefonlarda niye alayım diyebilirsiniz. O telefonlarda 9eSIM uygulaması ile e-sim kurup, istediğiniz telefona takabiliyormuşsunuz sim kartı ama bazı e-sim operatörleri başka cihazda çalışmayabiliyormuş bilginiz olsun.
iPhone için bir aparat satılıyordu sanırsam ama satan arkadaşta yok galiba. Yani iPhone'larda kullanabilmek için, uyumlu Android'e hattı takıp ve kurup, sonra hattı iPhone'a takmak gerekiyor.
Samsung Galaxy A50 telefona taktım. Listedeki telefonlardan birine sahip olmanız gerekiyor sim kartı telefona takıp, 9eSIM uygulamasını kurup, e-sim profilini sim karta yazdırabilmek için. Sonra sim kartı çıkarıp, istediğiniz telefona takıp kullanabiliyorsunuz. Ama düzenlemek veya yeni profil eklemek için yine uyumlu telefona ihtiyacınız var.
Neyse Samsung A50'ye taktım. 9eSIM uygulamasını indirdim.
Sonra +1 ABD numarası veren bir e-sim firmasından üyelik aldım, QR kodu okuttum ve birkaç saniye içinde fiziksel sim karta e-sim profili başarıyla yazıldı. T-Mobile Wi-Fi Calling ile hatta sinyal aldım. ABD e-sim ile alakalı detaylı bir konu açacağım.
Hattın kapasitesi V1'e göre daha yüksekmiş. 50 adede kadar e-sim profili yazdırabiliyormuşsunuz. (sitede yazdığına göre) İstediğinizi aktif edebiliyorsunuz uygulamadan.
Benim PC'den, iMac'e, Macbook Pro'ya, iPad Pro'ya birçok bilgisayar ve tabletim var ama telefonumu senelerdir yenilemedim, Oppo Reno 5 Lite kullanıyorum senelerdir. Yedek Samsung A50 vardı, uyumlu olduğunu görünce deneyeyim dedim ve belki işine yarayan olur diye paylaşmak istedim.
ABD e-sim numarası ile ilgili paylaşım yapacağım yakında. 4-5 gündür sabah akşam uğraştığım bir konu, baya bir bilgi sahibi oldum.
İyi geceler dilerim herkese.


(İsteyene kodu verebilirim. eSIM paketleri için geçerliymiş ama.)

