Hocam İmei bittiyse nasıl tekrar aktif oluyor örneğin iphone x Tek sim e sim taksam ne yazar takmasam ne yazar tek imei var ?
Net bir bilgim yok ama bildiğim: IMEI bittiği için normal sim de, Android cihazda e-sim yüklenmiş bu 9esim de olmaz diye biliyorum. (iPhone X'te de e-sim özelliği yoktu değil mi?). IMEI sorununu çözerseniz, uyumlu Android cihazda yukarıda yazdığım gibi kurarak (ve profilleri yöneteceğiniz zaman yeniden o 9esim'i o Android cihaza veya başka uyumlu takarak), iPhone X'e takıp kullanabilirsiniz.