• 20-06-2026, 15:16:07
    #1
    Merhaba sınava giren arkadaşlar vardır aramızda veya soruları gören, gözetmen olan vs. Sizce sorular nasıldı? Sizce kolay mı zor mu sorular?

    Ben matematiğe kadar okeydim de orada patladım ne yazık ki :/
  • 20-06-2026, 15:20:43
    #2
    Lisans Hizmetleri
    Ortalama geldi bana 2023 de girmiştim şimdi de hamlamışım çoğu konuyu unutmuşum basit kesir falan vardı matematikde kolaydı gayet bence.
  • 20-06-2026, 15:21:51
    #3
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama geldi bana 2023 de girmiştim şimdi de hamlamışım çoğu konuyu unutmuşum basit kesir falan vardı matematikde kolaydı gayet bence.
    Ben ilk defa girdim hocam biraz heyecanda vardı bakalım artık ne olacak
  • 20-06-2026, 15:23:27
    #4
    Problemlerle arası mükemmel olan birine rağmen zorlandım. Basit kesiri yanlış yapmam da şok etti. Bence zor bir sınav değildi.
  • 20-06-2026, 15:26:39
    #5
    Son 76 yılın en zor TYT'siydi
  • 20-06-2026, 15:29:55
    #6
    Sorular girdiğim denemelere göre kolaydı ancak kolaysa herkes yapar ve herkes yaparsa yığılma olur.
    Hiç görmemiş gibi şeker yiyenlere de biraz sevgi dolu sözcüklerde bulundum (içimden)
  • 20-06-2026, 15:47:32
    #7
    Ortalamaydı, zor denemez.
  • 20-06-2026, 15:51:45
    #8
  • 20-06-2026, 16:19:50
    #9
    MuhammedE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problemlerle arası mükemmel olan birine rağmen zorlandım. Basit kesiri yanlış yapmam da şok etti. Bence zor bir sınav değildi.
    İlk girişimdi hocam sınava değil de gençlerin geleceği tek bir sınava bağlı ya üzen de o insan daha sınava girmeden ağlayanları, nefes darlığı vs. çekenleri görünce üzülüyor hepsinde bi kaygı…

    Zade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 76 yılın en zor TYT'siydi
    Ciddi misiniz hocam yoksa şaka mı?

    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorular girdiğim denemelere göre kolaydı ancak kolaysa herkes yapar ve herkes yaparsa yığılma olur.
    Hiç görmemiş gibi şeker yiyenlere de biraz sevgi dolu sözcüklerde bulundum (içimden)
    2 önümde olan arkadaş 3 şekeri de tam odaklandığım anda kırarak yedi dağıttı tüm dikkati

    coinhub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalamaydı, zor denemez.
    İlk defa girdim hocam heyecan, stres hepsini bir arada yaşayınca hepsi gidiyor kafadan…

    zahidsync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevapları hiç hatırlamıyorum hocam 😢