Merhaba sınava giren arkadaşlar vardır aramızda veya soruları gören, gözetmen olan vs. Sizce sorular nasıldı? Sizce kolay mı zor mu sorular?

Ben matematiğe kadar okeydim de orada patladım ne yazık ki :/