Problemlerle arası mükemmel olan birine rağmen zorlandım. Basit kesiri yanlış yapmam da şok etti. Bence zor bir sınav değildi.
İlk girişimdi hocam sınava değil de gençlerin geleceği tek bir sınava bağlı ya üzen de o insan daha sınava girmeden ağlayanları, nefes darlığı vs. çekenleri görünce üzülüyor hepsinde bi kaygı…
Son 76 yılın en zor TYT'siydi
Ciddi misiniz hocam yoksa şaka mı?
Sorular girdiğim denemelere göre kolaydı ancak kolaysa herkes yapar ve herkes yaparsa yığılma olur.
Hiç görmemiş gibi şeker yiyenlere de biraz sevgi dolu sözcüklerde bulundum (içimden)
2 önümde olan arkadaş 3 şekeri de tam odaklandığım anda kırarak yedi dağıttı tüm dikkati
Ortalamaydı, zor denemez.
İlk defa girdim hocam heyecan, stres hepsini bir arada yaşayınca hepsi gidiyor kafadan…
Cevapları hiç hatırlamıyorum hocam 😢