Merhaba sınava giren arkadaşlar vardır aramızda veya soruları gören, gözetmen olan vs. Sizce sorular nasıldı? Sizce kolay mı zor mu sorular?
Ben matematiğe kadar okeydim de orada patladım ne yazık ki :/
YKS Hakkında Düşünceleriniz
10
●418
- 20-06-2026, 15:21:51Ben ilk defa girdim hocam biraz heyecanda vardı bakalım artık ne olacakSevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2026, 16:19:50İlk girişimdi hocam sınava değil de gençlerin geleceği tek bir sınava bağlı ya üzen de o insan daha sınava girmeden ağlayanları, nefes darlığı vs. çekenleri görünce üzülüyor hepsinde bi kaygı…MuhammedE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciddi misiniz hocam yoksa şaka mı?Zade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 önümde olan arkadaş 3 şekeri de tam odaklandığım anda kırarak yedi dağıttı tüm dikkatimuskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa girdim hocam heyecan, stres hepsini bir arada yaşayınca hepsi gidiyor kafadan…coinhub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevapları hiç hatırlamıyorum hocam 😢zahidsync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
