ödemezsen icraya kadar gider
Kredi puanım için mecbur ödedim asgerisini.
Hocam geçmiş olsun öncelikle bankacılık sisteminde kart tamamen kapatılsa dahi bazı kurumsal firmaların üyelik sistemleri veya yurtdışı menşeili pos altyapıları visa/mastercard kuralları gereği geç gelen takas veya offline otorizasyon denilen yöntemle provizyonu aylar sonra bile bankanıza yansıtabilir banka da kart kapalı olsa dahi sizin adınıza bu borcu kabul edip hesabınıza yansıtır müşteri temsilcilerinin provizyon diyerek geçiştirdiği durum aslında budur harcama itirazı (chargeback) başlatmanız çok doğru bir adım olmuş çünkü kapalı ve limiti olmayan sanal karttan bu tutarın çekilmesine izin verilmesi tamamen bankanın güvenlik açığıdır borç ekstrenize yansıdıysa kredi notunuzun etkilenmemesi adına asgariyi veya borcun tamamını ödeyip harcama itirazının sonuçlanmasını beklemek en mantıklısıdır itiraz haklı bulunursa banka o tutarı size zaten iade edecektir eğer bankadan net sonuç alamazsanız vakit kaybetmeden e-devlet üzerinden tüketici hakem heyetine de başvurun hakkınızı arayın hayırlı forumlar dilerim
Detaylı bilgilendirme için çok teşekkür ederim bende tam olarak öyle yaptım asgeriyi ödedim mecbur bekliyorum.