• 20-06-2026, 00:24:12
    #1
    eeeeveett şimdi benim adım muhammed (annem samet koymak istemiş kuranda geçmiyor diye muhammed koymuşlar ) herneyse

    Yıllardır kumar batağına saplanmış bu kardeşinize birazcık kulak verin yazdıklarımı iyi okuyun ki belki ders çıkaran arkadaşlarımız olabilir

    Not : Biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin

    bu genç kardeşiniz internet üzerinden para kazanıyor yıl 2014, o zamanlar e-payments firmasından gelen ödemeleri bitcoin, litecoin ile alıyordum bazen kendi hesabıma çekiyordum, bilen arkadaşlarımız vardır misli numaramızı paylaşarak ödeme alıyoduk bende forumda küçük çaplı işler yapıyordum herneyse ne olduysa misli hesabıma gelen parayı bi bahise bastım rastgele ve kazandı (keşke kazanmasaydım) o zamanlar dep ne demek ev sahibi ne demek bilmiyorum tabi ****** forumuna konu açtım o zaman sordum cevap veren arkadaşların çoğu bilmiyorsan uzak dur diye ikazlarda bulundu tabiki kulak asmadık

    nasıl oldu şuan hatırlamıyorum ama kaçak bahisin mantar gibi türediği dönemin başında bi siteye kayıt oldum baktım burda türk sitelerindeki gibi illa 3 maç oynayacaksın falan filan yok tek maça oynuyorsun ve oranlar yüksek!!!

    belkide beni cezbeden buydu ilk başlarda, 50 tl attık deneme amaçlı nasıl olduysa bunuda kazandık derken 50-100-1k basmaya başladık. (niye beynindeki dopaminin ağzına s*çmaya karar verdim çünkü ben bi eşşeğim

    git zaman gel zaman askerlik zamanım geldi orda benim gibi kaçaktan oynayan arkadaşlar vardı, askerlik yapana kadar beraber kupon falan yapıyoduk, askerlik bitti eee ne yapıcaz iş arıcaz, iş aradık bulabildik mi tabiki hayır son çare dedim askerlik, sözleşmeli erliğe başvurdum 2020 yılında 5 sene kadar yaptım ve bıraktım ordada boş durmadım tabi ayın 15 ı gelince oynuyodum tabiki belli bi süre sonra ayın 15 leri benim için kabusa döndü niye çünkü maaş yatıcak maaş yatacağı gün kendimi huzursuz, bitkin hissediyodum keşke bazen maaş yatmasa diyodum gece maaş yatacağı gün gözüme uyku girmiyodu, uyuyamıyordum, allahım bu ay oynamayacağım lütfen bana dayanma gücü ver diyordum ama olmuyodu yapamıyodum, hesabımda para görünce kendimi rahatsız hissediyodum normalde insanın sevinmesi gerekirken ben üzülüyordum hayata umutla bakamıyodum, askerlik bitti şuan işe girdim çalışıyorum fakat bu illet hala peşimi bırakmadı

    Allahım nasıl bi beladır kaç senedir üzerime yapıştı, ne tövbeler edip kurana el bastım

    Arkadaşlarımdan sürekli borç almaktan yalan söylemekten etrafımda dostum kalmadı

    Böyle nasıl desem babasıyla beraber yürüyen ufak bi çocuk görsem dışarda gözlerim doluyor, allahım neden diyorum neden beni böyle sınıyorsun, daha güzel bi hayatım olamazmıydı

    Dostlar kaç senedir gerçekten çok yoruldum be vallahi yoruldum billahide yoruldum

    normal insan olmak istiyorum artık

    Bugün şöyle bi karar almak istiyorum bu konu hep güncel kalsın 5-10 arası maaşımı alıyorum aşşağı whatsapp numaramıda bırakıcam ki beni arada dürtün kardeşim maaşın yattımı, ödeye bildin mi borcunu diye beni teselli etmenizi istiyorum.

    Dostlar zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

    whatsapp

    Güncel borç durumum ;
    Turkcell 9k (ilk bunu ödicem hacize düşmesin)
    20k akbank kredi kartı
    AVM telefon kredisi aylık 3.500 lira
    Mustafa 5k
    yusuf 7k
    onur 4k ( bunun acelesi yok, sonrada öderim)
    vodafone 4k olabilir bakıcam
  • 20-06-2026, 00:28:30
    #2
    Geçmiş olsun hocam ☹️
  • 20-06-2026, 00:29:17
    #3
    Gcemis olsun.
  • 20-06-2026, 00:30:03
    #4
    7 senedir bende oynuyordum 15 yaşında başladım, 6 aydır bıraktım , ailem borcumu üstlendi haberleri yoktu, eve kağıt geldi öğrendiler ( son zamanda çok açıldım ) elden vs borcum yoktu allahtan , 600k borcumu kapattılar Allah’a şükür , ödendi bitti şuan Herşey süper hayattan keyif aldığımı biliyorum . şuan aklıma gelmiyor bile geldikçe gülüyorum boş birşey , tek maça 50k bastığımı bilirim , Allah kimseyi düşürmesin, hani bir söz vardır,
    DÜŞMANINA KUMARI ÖĞRET SONRA OTUR İZLE diye , bu söz çok doğru en kötü bağımlılıkdır UZAK DURUN , KAZANDIĞIN GÜN KAYBETTİĞİN GÜNDÜR , Teşekkürler…
  • 20-06-2026, 00:30:04
    #5
    Zetta Digital
    bedava peynir sadece fare kapanında olur diye boşa dememişler, size burada kimse nasihat veremez başına gelen anlar. en kısa sürede kurtulmanızı temenni ediyoruz, kendinize sürekli ama sürekli uğraşacak bir şeyler bulun, paranızı geri isteyemeceğiniz biriktireceğim diyeceğiniz eşiniz, dostunuz, anneniz, babanızın hesaplarına atın para sizde durmaz ise oynayamazsınız, bir denemenizi öneriyorum. çok geçmiş olsun.
  • 20-06-2026, 00:31:30
    #6
    Platin üye
    Hocam borcun borç bile değil. 2 Asgariyi geçmeyen tutarlar. Burada yarım milyon hatta dolar borçta olup mücadele eden insanlar var. Tamamen milyarlar batırmış hayatını sıfırdan inşa etmek için gece gündüz emek harcayanlar var.
    Herkesin derdi yükü kendisine ağırdır büyüktür. Bu kısma saygı duyarım fakat kumardan dolayı önce kendisini sonra çevresini mağdur edene duymam. Tesellim yoktur. Islah olup tekrar bu bataklığa düşmemeniz dileğiyle.
  • 20-06-2026, 00:38:18
    #7
    Güncel borç durumunuzu okumadan önce korkmuştum açıkçası. K'ları görünce biraz rahatladım. K yerine M olan birkaç kişi tanıyorum çevremde.

    Tamamen kurtulmanız gerek yoksa ne olduğunu anlamadan 5k 50 k olacak, sonra 500k, 5m diye gidecek Allah korusun.

    Ama anladığım kadarıyla kazandığınız maaşı harcamışsınız çoğunlukla.

    Bir akrabam, belki 50 milyon TL harcamıştır bu kumar bağımlılığından. Eşi de kendisi de zengindi. Eşi boşandı. 2 evlilik daha yapmış adam, eşinden sonra evlendiği kadın o kadar zenginmiş ki son model araba bile vermiş buna, nasıl buluyorsa bu kadar zenginleri. Onun da evlerini, arabalarını sattırmış ağlayarak. 3. evliliğini yapmış, şu anda da ona aynı şeyleri uyguluyor diye anlatıyordu geçen gün kardeşi ile konuşurken.

    Birisi memur. Yaklaşık 20 senedir oynuyor. Babasını 5 ev parası yemiştir. 20 senedir hiç parası yok. Bütün akrabalarına onlarca gram altın borçlu. Memur diye, ilk zamanlar herkesten borç alıyor; herkes de sadece benden alıyor sanıp veriyor ama anladıklarında iş işten geçiyor. 20 senedir oynamadığını iddia ediyor üstelik bu kişi.

    Oynadığınızı itiraf etmeniz de büyük bir adım. Ben açıkçası hemen önce psikolog, sonra onun yönlendirmesi ile psikiyatra gidin derim. İlaçlı tedavisi başlamış diye duydum. Hani oynarken salgılanıyor denen şey var ya, onu bastırıyormuş. Mutlaka bir tedavi gerekiyor, bıraktım deseniz de bir anda yine oynarken bulabiliyorsunuz kendinizi.
  • 20-06-2026, 00:39:49
    #8
    Hocam öncelikle bak beni dinlemeni rica ederim.
    Benim çok yakınım arabasını sattı tam 3 milyon 400 bin TL geldi yanımda vallahi 45 dk da tümünü yedi. Yetmedi benim kartımdan 900 bin TL çektirdi. Site bildiğimiz yasadışı bahis sitesi değil ama bildiğin kumar pek çoğunuz belki anlamışsınızdır zaten. Yemin ederim mideme kramplar girdi, midem bulandı. 900'ü geri aldım ama bu işte hatır gönül olmamalıydı. Bu paraları bulsa ömrü değişecek, tüm dertleri bitip kurtulacak insanlar vardır, büyük günah dedim.

    Neyse hocam,

    Borçun çapı kişiye göre değişir ancak senin borcun borç değil.
    Türkiyede 1 milyon tl hiçbir şeydir ama kazanırken çok şeydir.
    Tüm kumar siteleri backenddir, arkada ne döndüğünü bilemeyeceğin yere zor kazandığın parayı yatırmak akıl karı değildir.

    O parayla git s*gara iç. Açık alanda içersen zararı kendine olur. Ama kumar hem aileni parçalar hem de çevrenin gözünde seviyeni düşürür.
  • 20-06-2026, 00:41:49
    #9
    Sizin sanki daha öncede benzer bir konunuzu hatırlıyorum forumda demek ki hiç ilerleme olmamış üzücü bir durum.
    Acil şekilde işi gücü bırakıp ailenizden sizi hastaneye yatırmasını isteyin bu tedavilik bir durum ve şakası olmaz.