Hocam borcun borç bile değil. 2 Asgariyi geçmeyen tutarlar. Burada yarım milyon hatta dolar borçta olup mücadele eden insanlar var. Tamamen milyarlar batırmış hayatını sıfırdan inşa etmek için gece gündüz emek harcayanlar var.
Herkesin derdi yükü kendisine ağırdır büyüktür. Bu kısma saygı duyarım fakat kumardan dolayı önce kendisini sonra çevresini mağdur edene duymam. Tesellim yoktur. Islah olup tekrar bu bataklığa düşmemeniz dileğiyle.