7 senedir bende oynuyordum 15 yaşında başladım, 6 aydır bıraktım , ailem borcumu üstlendi haberleri yoktu, eve kağıt geldi öğrendiler ( son zamanda çok açıldım ) elden vs borcum yoktu allahtan , 600k borcumu kapattılar Allah’a şükür , ödendi bitti şuan Herşey süper hayattan keyif aldığımı biliyorum . şuan aklıma gelmiyor bile geldikçe gülüyorum boş birşey , tek maça 50k bastığımı bilirim , Allah kimseyi düşürmesin, hani bir söz vardır,
DÜŞMANINA KUMARI ÖĞRET SONRA OTUR İZLE diye , bu söz çok doğru en kötü bağımlılıkdır UZAK DURUN , KAZANDIĞIN GÜN KAYBETTİĞİN GÜNDÜR , Teşekkürler…