750₺ fiyat çıktı
Çalışmıyorum okumuyorum şirketimde yok bağkur yatıracak imkanım da gelirimde yok. GSS başladı birkaç aydır devam ediyor 2 ay yatırdım şuan devam ediyor ve sanki bankadan kredi çekmişim gibi her gün üzerine faiz de koymaya devam ediyor.Tamam vatandaşını düşünürsün zorunlu bir sağlık sigortası yaparsın be adam bu adam çalışmıyorsa nereden gelir elde edecek de senin verdiğin sigortayı yatırabilecek? hadi yatıracak gücü buldu bir şekilde yatırıyor yatıramadığında buna niye faiz koyuyorsun sen araç kredisi mi verdin konut kredisi mi verdin yoksa ihtiyaç kredisi gibi bişey mi veriyorsun bu adama? Sırf birkaç ay yatırmadım diye sağlık alanından da yararlanamaz hale gelmişim.
Ben senin 22 yıldır vatandaşınım türk oğlu türk'üm aldığım ekmekten tut kürdana kadar herşeyiyle vergimi ödüyorum.
20 yaşıma girdiğimde şirket açtım usulsüz iş yapmayayım devletimden vergi kaçırmayayım diye 12 ay boyunca açık tuttum. cebimde harçlığım yoktu borç buldum her ay çıkarttığın saçma sapan vergileri borç alarak ödedim.
sonra ne oldu bağkur desteğimi bitirdin ve ben o kadar gelire ulaşamadığım için o şirketi kapattım. Kapattığımda vergiler yine bırakmadı birkaç ay yine ben onları ödedim.
Suriyeliler bu ülkeye geleli 10 yılı geçti bu adamlar yıllarca hastaneden ilaça sağlığa herşeye ücretsiz erişti. Ve ilaç katkı paylarını bu yıl itibariyle almaya başladın. Ben miyim senin öz vatandaşın yoksa o mu? Gençleri bu şekilde kazanamazsınız sadece kaybedersiniz...
Not: İlacı alacak gücüm var. Ama bilerek almadım almayacağım da gidip özel sağlık sigortası yaptırıp bir yerim ağrıdığında özel hastanelerde muayene olacağım. (tabi yine ilaç fiyatı farklı olur mu bilmiyorum)
Amacım kimseyi kışkırtmak da değil sadece yaratılan sisteme kırgın ve kızgınım..

İyi forumlar.