İşte böyle böyle vatanına küstürülüyor Türk gençleri.
Bilerek kasıtlı yapılıyor bence bu şekilde.
Ödediğin vergilerle hastane yapılsın ama faydalanmak için yine para öde.
Ödediğin vergilerle yollar köprüler yapılsın ama faydalanmak için yine para öde.
Ödediğin vergilerle okul yapılsın ama içindeki sabuna kadar yine sen para öde.
Kazanırken %50 yi geçkin vergi öde hadi kazandın harcarken yine %20 kdv + %45 vergi öde.
Kimseyi kışkırtma amacım yok tamamen şahsi fikir ve yorumlarım.