3 kutu ilaç 750₺ vay anamm vayyy - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3 kutu ilaç 750₺ vay anamm vayyy
9
●
376
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
3 kutu ilaç 750₺ vay anamm vayyy
1
2
19-06-2026, 19:21:49
#10
remzikapan
Altair adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her sistemin şikayet edilen tarafı var. Ya böyle kamu sağlığı sistemi olacak herkes katılacak ya abd modeli özel sigorta olacak. Başka yolu yok
2 yıl önce 190 tl olan ücret şimdi ne olduda 1980 tl oldu şikayetimiz burdan yana
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler