merhabalar
1 aydır kafamı kurcalayan bir soru var. Bir arkadaşım tarafından duyduğum 1000 kontör 25 tl - 3000 kontör 60 tl e satıyorlar demişti. msn adresini ekledim. msndeki şahıs ın nickinde 3000 trcll vodafone avea kontör 60 tl yazıyordu. sohbete girdim v.s nasıl oluyor bu fiyata falan dedim. bilmemne bir kontör sitesinin bayiisiyim dedi alış fiyatından satıyorum dedi . bende almak istedim ancak pek güvenemedim ve dedimki r10 da üyeliğiniz varmı? yok dedi ozaman alışveriş yapamam dedim neyse.
Diğer 1000 kontör satan adamı ekledim ona sordum oda aynı muhabbete girdi hatta referanslarım var onlarla gorusun dedi msn verdi ekledim sordum aldınızmı aldık dedi sustu. bugün msj attım kontörcüye 25 tl ise size 10 tl gönderim ön ödeme olarak kartıma yükleyin kontör gelirse 15 tl daha gönderirim dedim. Göndermeyi kabul etiyor illede peşin diyor. Parayı kaptırırsak gitti boşa olacak paradan ziyade ben nasıl bu tuzağa düştüm diye sinir olacağım diye göndermedim. Bu işte bir tezgah var gibi geliyor bana ama daha evel almış olan varsa veya bu kişiyi bilen varsa konuya cevap yazsın lütfen
msn adresi : seodestek@rock.com bu adam 1000 liği 25 liraya satan
diğeri ise seo@rock.com 3000 liği 60 liraya satan bunlar *********** mıdır?
Cep, 1000 kontör - 25 lira nasıl olur?
9
●788
- 18-10-2009, 21:07:58Önce şu konuyu okuyun:
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-davranin.html
Sonra ise, operatörler bir o fiyattan kontör çıkışı yapmıyorlar. Ya dolandırılırsınız paranız boşa gider ya da benim gibi sizi de çağırırlar karakola ifade vermeye. Uzak durun uğraşmayın. - 18-10-2009, 21:08:24Kontör alım satımlarında cüzi karlar vardır. Bunlar büyük olasılıkla ***********. Bulaşma boşver. Helal parana yazık olmasın.
- 18-10-2009, 21:51:53msn de milleti dolandırmaya utanmıyomusun dedim , küfür etti , bende mail attım ana avrat düz gittim , onun anladığı dilden konuşmak lazım
- 19-10-2009, 00:23:23dolandırıcıdır kendileri

https://www.r10.net/1059456253-post19.html
ve
https://www.r10.net/1059471462-post24.html - 19-10-2009, 00:25:40Üyeliği durdurulduBenim de aklıma, bu msnler size aitte reklamını yapıyorsunuz gibi birşey gelmedi değil hani.