Önce şu konuyu okuyun:
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-davranin.html

Sonra ise, operatörler bir o fiyattan kontör çıkışı yapmıyorlar. Ya dolandırılırsınız paranız boşa gider ya da benim gibi sizi de çağırırlar karakola ifade vermeye. Uzak durun uğraşmayın.