merhabalar
1 aydır kafamı kurcalayan bir soru var. Bir arkadaşım tarafından duyduğum 1000 kontör 25 tl - 3000 kontör 60 tl e satıyorlar demişti. msn adresini ekledim. msndeki şahıs ın nickinde 3000 trcll vodafone avea kontör 60 tl yazıyordu. sohbete girdim v.s nasıl oluyor bu fiyata falan dedim. bilmemne bir kontör sitesinin bayiisiyim dedi alış fiyatından satıyorum dedi . bende almak istedim ancak pek güvenemedim ve dedimki r10 da üyeliğiniz varmı? yok dedi ozaman alışveriş yapamam dedim neyse.


Diğer 1000 kontör satan adamı ekledim ona sordum oda aynı muhabbete girdi hatta referanslarım var onlarla gorusun dedi msn verdi ekledim sordum aldınızmı aldık dedi sustu. bugün msj attım kontörcüye 25 tl ise size 10 tl gönderim ön ödeme olarak kartıma yükleyin kontör gelirse 15 tl daha gönderirim dedim. Göndermeyi kabul etiyor illede peşin diyor. Parayı kaptırırsak gitti boşa olacak paradan ziyade ben nasıl bu tuzağa düştüm diye sinir olacağım diye göndermedim. Bu işte bir tezgah var gibi geliyor bana ama daha evel almış olan varsa veya bu kişiyi bilen varsa konuya cevap yazsın lütfen
msn adresi : seodestek@rock.com bu adam 1000 liği 25 liraya satan
diğeri ise seo@rock.com 3000 liği 60 liraya satan bunlar *********** mıdır?