• 16-06-2026, 19:37:34
    #1
    merhabalar, aynı durumda arkadaşlar var ise yardımcı olmak icin yaziyorum,

    17.05 te tersten gelen ve yine terse dönmeye calısan araba benim aracıma vurdu,
    sağ ön kapı
    sağ arka kapı
    sağ marşpiyel
    sağ arka çamurluk boyandı.

    Hemen tabi dosyayı açar açmaz avukatlar aramaya başladı, vekalet istediler hiçbirine vermedim, daha önce hiç yaşamadığım için tecrübesizlikten araştırma danışmaya başladım herkese, avukatları arayıp maksimum ne kadar alabilecegimi ne kadar sürecegini vs sordum
    bana hepsi 4 5 ayda biter 50-60 bin aralığında alırsın %20 de biz pay alırız dedi hepsi, çok geldi vekalet vs vermek istemedim kendim chatgpt ile oluşturup mail gönderdim,


    9 haziranda ilk mailimi gönderdim, 10 unda eksik evrak diyip döndüler, evrağı yükledim ve 100 bin tl değer kaybı istedim.
    6 gün sonra döndüler ve 97 bin tl ödeme yapılacağını söylediler, bu sayede bu süreci atlattım, arkadaşlara belki bir yol olur. avukatlar 4 5 ay sürer diyip 50 bin tl alırsın %20 si bizim diyordu, 6 gün sürdü ve 97 bin tl ödeme aldım.
  • 16-06-2026, 19:44:45
    #2
    Akıllı adamın halı baska tebrıkler hocam
  • 16-06-2026, 19:46:43
    #3
    edevlet'ten başvuruluyor galiba artık siz nereye başvurdunuz ?
  • 16-06-2026, 19:48:39
    #4
    Lutfu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıllı adamın halı baska tebrıkler hocam

    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edevlet'ten başvuruluyor galiba artık siz nereye başvurdunuz ?
    Yok hocam e devlet falan mail attım sadece
  • 16-06-2026, 20:17:30
    #5
    Hocam süreç hakkında detaylı soru sorabilir miyim özelden WP numaranız varsa?
  • 16-06-2026, 20:18:31
    #6
    logybird adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam süreç hakkında detaylı soru sorabilir miyim özelden WP numaranız varsa?
    tabi
  • 16-06-2026, 20:24:08
    #7
    Merhaba hocam,
    Maili nereye hitaben attınız?
    Aracınızda hasar kaydı ne kadar olmuştu?
  • 16-06-2026, 21:06:21
    #8
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,
    Maili nereye hitaben attınız?
    Aracınızda hasar kaydı ne kadar olmuştu?
    75 bin hasar kaydı işlendi

    allianzdı karşı tarafın sigortası araştırdım bu konuyla ilgilenen maili bulup gönderdim
  • 16-06-2026, 21:08:39
    #9
    Hocam 100bin rakamını rastgele mi ilettiniz yoksa bir hesaplama yaptınız mı
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar, aynı durumda arkadaşlar var ise yardımcı olmak icin yaziyorum,

    17.05 te tersten gelen ve yine terse dönmeye calısan araba benim aracıma vurdu,
    sağ ön kapı
    sağ arka kapı
    sağ marşpiyel
    sağ arka çamurluk boyandı.

    Hemen tabi dosyayı açar açmaz avukatlar aramaya başladı, vekalet istediler hiçbirine vermedim, daha önce hiç yaşamadığım için tecrübesizlikten araştırma danışmaya başladım herkese, avukatları arayıp maksimum ne kadar alabilecegimi ne kadar sürecegini vs sordum
    bana hepsi 4 5 ayda biter 50-60 bin aralığında alırsın %20 de biz pay alırız dedi hepsi, çok geldi vekalet vs vermek istemedim kendim chatgpt ile oluşturup mail gönderdim,


    9 haziranda ilk mailimi gönderdim, 10 unda eksik evrak diyip döndüler, evrağı yükledim ve 100 bin tl değer kaybı istedim.
    6 gün sonra döndüler ve 97 bin tl ödeme yapılacağını söylediler, bu sayede bu süreci atlattım, arkadaşlara belki bir yol olur. avukatlar 4 5 ay sürer diyip 50 bin tl alırsın %20 si bizim diyordu, 6 gün sürdü ve 97 bin tl ödeme aldım.