Konu
Araç Değer Kaybı Başvurusunu Avukatsız Yaptım | Sonuclandı
16-06-2026, 21:06:21
#8
cemvrs
CtrL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba hocam,
Maili nereye hitaben attınız?
Aracınızda hasar kaydı ne kadar olmuştu?
75 bin hasar kaydı işlendi
allianzdı karşı tarafın sigortası araştırdım bu konuyla ilgilenen maili bulup gönderdim