• 16-06-2026, 21:19:09
    #10
    osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 100bin rakamını rastgele mi ilettiniz yoksa bir hesaplama yaptınız mı
    ya hocam 10 avukata sordum hepsi 50 bin alırsın dedi, bu yüzden 100 yazayım dedim ama anladığım kadarıyla işlenen hasar kaydının 2 katına kadar ödeme yapabiliyorlarmış
  • 17-06-2026, 12:31:26
    #11
    En iyisi sanırım
    Hayırlı olsun tebrikler.
  • 17-06-2026, 12:36:14
    #12
    tebrikler hocam güzel konu ve güzel bir bilgi olmuş
  • 17-06-2026, 12:51:44
    #13
    100 Bin sadece değer kaybı dimi hocam kaportacıya ödenen tutarıda ayrı olarak karşı sigorta ödüyor bu durumda doğru mu ?
  • 17-06-2026, 13:03:49
    #14
    AzomaXTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 Bin sadece değer kaybı dimi hocam kaportacıya ödenen tutarıda ayrı olarak karşı sigorta ödüyor bu durumda doğru mu ?
    evet hocam, hesabıma toplam 175 bin tl geldi 75 bini kaportacının 100 bin değer kaybı
  • 17-06-2026, 13:55:13
    #15
    İkame araç bedelini almayı unutmayın. Ama onun için bir avukat şart gibi. Araç onarımı bittikten sonra edevlet üzerinden exper raporunu inidirip bakın 15 gün tamirat süerisi vermiş ise ortalama bir c segmenti araç için 20-25 bin para alırsınız.
  • 17-06-2026, 13:56:17
    #16
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkame araç bedelinialmayı unutmayın. Ama onun için bir avukat şart gibi. Araç onarımı bittikten sonra edevlet üzerinden exper raporunu inidirip bakın 15 gün tamirat süerisi vermiş ise ortalama bir c segmenti araç için 20-25 bin para alırsınız.
    hocam ikame araç istedim direkt, o yüzden tutarı alamıyorum. ikameyi kullandım
  • 17-06-2026, 13:57:15
    #17
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ikame araç istedim direkt, o yüzden tutarı alamıyorum. ikameyi kullandım
    Evet o zaman alınmıyor.
  • 17-06-2026, 14:26:54
    #18
    Ben başvurdum red verdiler araç kazasız mıydı önceden? benim hasar kaydı var diye red verdiler uğraşmadım