Konu
Araç Değer Kaybı Başvurusunu Avukatsız Yaptım | Sonuclandı
16-06-2026, 21:19:09
#10
cemvrs
osal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 100bin rakamını rastgele mi ilettiniz yoksa bir hesaplama yaptınız mı
ya hocam 10 avukata sordum hepsi 50 bin alırsın dedi, bu yüzden 100 yazayım dedim ama anladığım kadarıyla işlenen hasar kaydının 2 katına kadar ödeme yapabiliyorlarmış