• 15-06-2026, 21:30:42
    #19
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende diyorum ki tamam parayı aldı kabul. Maçı da sattı. Yıllarca o olay hiç yaşanmamış gibi yaptı. Ama bir gün pişman oldu. İnsanoğlu çiğ süt emmiş diye boşa dememişler. Sizin hiç olmadı mı geçmişte keşke yapmasaydım veya o zamana dönsem şunu yapmazdım dediğiniz şeyler.

    Buna vereceğim en iyi örnek bugün gördüğüm haberdir.

    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/c...irmis-43158471

    Bu adamı muhtemelen en yakın bildiği veya kardeşim dediği birisi ihbar etti. Yoksa bulunmasının imkanı yok. Demek istediğim buydu yani.
    o psikolojiyi bilmiyorum hiç düşmediğim için ama bu farklı hocam. Böyle bir açıklama yaparsa sonu olacağını bilir bence. Kısaca yeşil burun adaları ve ispanya maçı bütün şüphelerimi doğruladı. Yeşilburunda bizim 1. Veya 2. Lig’den topçu var Iğdır spordan. Bizim milli takıma 6 atan takımın böyle sonucu beni inandırdı bu şike olaylarına.
  • 16-06-2026, 00:04:06
    #20
    Fas takımını çoğumuz boş görüyoruz ama tanıdık çok iyi oyuncular var kadrolarında ve yıllar geçtikte daha iyiye gidiyorlar. Brezilyanın puan kaybına çok şaşıranlar, Fas takımını yeterince bilmemesinden kaynaklanıyor. (Bende öyle zannederdim)
  • 16-06-2026, 00:16:04
    #21
    Her maçta olsduğunu düşünmüyorum fakat bazılarında olabilir. Var veya yok ikisininde kesinliği bulunmuyor. Çok ters sonuçlar insanın aklında soru işareti bırakabiliyor.
  • 16-06-2026, 03:59:07
    #22
    Futbol sandığınız kadar masum değil..
    Futbol artık sadece futbol değil..
    İki sene önce çekilen şu videoyu izlerseniz meseleyi biraz daha iyi anlarsınız:


    https://youtu.be/mNDG0mM_1eg?si=-EpyPSP0RD7ZLgyh
  • 16-06-2026, 07:04:48
    #23
    Fas inanilmaz sekilde dayanakli bir takim
  • 16-06-2026, 07:24:55
    #24
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabul etmemiştir? Almanlar disiplinli insanlar
    Ne alakası var ⁉️ Adamlar her sene zaten cari fazla veriyor. Paraya ihtiyaçları yok......
  • 16-06-2026, 10:31:00
    #25
    neredeyse tamamı şikeli hemde.
    almanyayla normal geçecek bam güm gol olacak havası verdiler. koskoca ispanya vs paket oluyor ve maclar nerdeyse hep alt mesela dün 2 tane beraberlikle tüm dünyayı silkelediler. güzel kurmuşlar onca parayı çıkaracaklar tabi
  • 16-06-2026, 10:43:12
    #26
    Su molası dedikleri şey reklam göstermek için çıkartılan yeni ürünleri.
    Şike elbette var, kulüpler kazanacakları paranın 10 katını cebe koyuyorlar. Masa tenisinde bile şike dönüyor öyle düşünün.
    Bahis oynanan her şeyde şike döner ve kasa kazanır.
  • 16-06-2026, 10:45:18
    #27
    Bütün maçlarda şike mevcut.
    Sırf bu yüzden amatör ve 2./3. lig izlemeyi tercih ediyorum.