neredeyse tamamı şikeli hemde.
almanyayla normal geçecek bam güm gol olacak havası verdiler. koskoca ispanya vs paket oluyor ve maclar nerdeyse hep alt mesela dün 2 tane beraberlikle tüm dünyayı silkelediler. güzel kurmuşlar onca parayı çıkaracaklar tabi