Fas takımını çoğumuz boş görüyoruz ama tanıdık çok iyi oyuncular var kadrolarında ve yıllar geçtikte daha iyiye gidiyorlar. Brezilyanın puan kaybına çok şaşıranlar, Fas takımını yeterince bilmemesinden kaynaklanıyor. (Bende öyle zannederdim)