• 19-10-2009, 20:21:29
    #37
    Üyeliği durduruldu
    En önemli tavsiyeyi veriyorum..
    "PC BAŞINDA GEÇİRDİĞİN VAKTİ AZALT"10 saat giriyorsan 2 saat gir...Tabi zor olacak ama kızı ne kadar istediğine bağlı...Aynı şeyler benim de başımdan geçtiği için az çok biliyorum...Bu pc insanı asosyal bi mahlukata dönüştürüyor...Şimdi konuş desem konuşabileceğini pek zannetmiyorum...O yüzden ilk önce biraz buna çalış...Karşındaki kişi kim olursa olsun onunla konuşabilmeyi becerebilmelisin...Zaten kızı konuşmadan nasıl etkileyebilirsin ki?
  • 20-10-2009, 13:01:15
    #39
    İzmir'de hangi lise ?
  • 20-10-2009, 13:23:43
    #40
    kardeşim hem en güzel bir işe hemde en acı bir işe bulaşmışsın yaşım 20 13 yaşından beri bir kızı seviyordum 6 yıl boyunca sevdim onun için sınıfımı , okulumu vs. değiştim ama yok yok olmadı kız hiç yüz vermedi bir ara 3 bira ile okulun WC'sine girdiğimi hatırlıyorum. Ama baktım olacak gibi değil biraz soğumaya başladım ve en sonunda onu 4-5 erkeke cafe'de otururken gördüm beynimden vurulmuşa döndüm bu 6 yıl boyunca bana en iyi ders olan 2 şey var.
    1 - Kaçan kovalanır ( Şahsen 6 yıl kovaladım )
    2 - yüz vermiyorsa tınlamıycan sen başka kızla muhabbet ederken o seni görücek.


    Umarım ya kıza kavuşursun yada tez zamanda kızdan vazgeçersin
  • 20-10-2009, 17:44:13
    #41
    Üyeliği durduruldu
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen valla bırakın daha yaşınız genç biri gelir biri gider. Birazda onlar sizin peşinizden koşsun.
    netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bu sen kaç o kovalasın azda. O kadar belli ettin yeter...
    Öyle yapıyorum


    burak579 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En önemli tavsiyeyi veriyorum..
    "PC BAŞINDA GEÇİRDİĞİN VAKTİ AZALT"10 saat giriyorsan 2 saat gir...Tabi zor olacak ama kızı ne kadar istediğine bağlı...Aynı şeyler benim de başımdan geçtiği için az çok biliyorum...Bu pc insanı asosyal bi mahlukata dönüştürüyor...Şimdi konuş desem konuşabileceğini pek zannetmiyorum...O yüzden ilk önce biraz buna çalış...Karşındaki kişi kim olursa olsun onunla konuşabilmeyi becerebilmelisin...Zaten kızı konuşmadan nasıl etkileyebilirsin ki?
    Günde 1 saat giriyorum girmiyorum.. 2 haftadır evde geçirdiğim vakit 10 saat değil





    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir'de hangi lise ?
    Çok mu önemli ?


    KoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim hem en güzel bir işe hemde en acı bir işe bulaşmışsın yaşım 20 13 yaşından beri bir kızı seviyordum 6 yıl boyunca sevdim onun için sınıfımı , okulumu vs. değiştim ama yok yok olmadı kız hiç yüz vermedi bir ara 3 bira ile okulun WC'sine girdiğimi hatırlıyorum. Ama baktım olacak gibi değil biraz soğumaya başladım ve en sonunda onu 4-5 erkeke cafe'de otururken gördüm beynimden vurulmuşa döndüm bu 6 yıl boyunca bana en iyi ders olan 2 şey var.
    1 - Kaçan kovalanır ( Şahsen 6 yıl kovaladım )
    2 - yüz vermiyorsa tınlamıycan sen başka kızla muhabbet ederken o seni görücek.

    Umarım ya kıza kavuşursun yada tez zamanda kızdan vazgeçersin
    Bende beklerim 6 yıl sorun değil ama sonumz aynı olmaz inşallah
  • 20-10-2009, 21:52:49
    #42
    Hayır hiçbir önemi yok , Bende İzmir'deyim bikaç lise gezdim belki denk gelmişizdir falan diye söylemiştim ama sizin gibi insanlar için değmez...Hadi kal sağlıcakla.
  • 20-10-2009, 22:10:06
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcın olsun zor iş
  • 20-10-2009, 22:15:33
    #44
    Üyeliği durduruldu
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hiçbir önemi yok , Bende İzmir'deyim bikaç lise gezdim belki denk gelmişizdir falan diye söylemiştim ama sizin gibi insanlar için değmez...Hadi kal sağlıcakla.



    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun zor iş
    Sağolasın Serdal'ım
  • 21-10-2009, 01:31:27
    #45
    Oda seni seviyorsa gül gibi geçinip gidersiniz gerisi yalan