kardeşim hem en güzel bir işe hemde en acı bir işe bulaşmışsın yaşım 20 13 yaşından beri bir kızı seviyordum 6 yıl boyunca sevdim onun için sınıfımı , okulumu vs. değiştim ama yok yok olmadı kız hiç yüz vermedi bir ara 3 bira ile okulun WC'sine girdiğimi hatırlıyorum. Ama baktım olacak gibi değil biraz soğumaya başladım ve en sonunda onu 4-5 erkeke cafe'de otururken gördüm beynimden vurulmuşa döndüm bu 6 yıl boyunca bana en iyi ders olan 2 şey var.
1 - Kaçan kovalanır ( Şahsen 6 yıl kovaladım )
2 - yüz vermiyorsa tınlamıycan sen başka kızla muhabbet ederken o seni görücek.


Umarım ya kıza kavuşursun yada tez zamanda kızdan vazgeçersin