En önemli tavsiyeyi veriyorum..
"PC BAŞINDA GEÇİRDİĞİN VAKTİ AZALT"10 saat giriyorsan 2 saat gir...Tabi zor olacak ama kızı ne kadar istediğine bağlı...Aynı şeyler benim de başımdan geçtiği için az çok biliyorum...Bu pc insanı asosyal bi mahlukata dönüştürüyor...Şimdi konuş desem konuşabileceğini pek zannetmiyorum...O yüzden ilk önce biraz buna çalış...Karşındaki kişi kim olursa olsun onunla konuşabilmeyi becerebilmelisin...Zaten kızı konuşmadan nasıl etkileyebilirsin ki?