• 02-06-2026, 16:48:16
    #1
    Benimkinin limiti doldu arkadaşımınkini açtım az kullandıktan sonra ban yedi .d unsual activity diyip itiraz gönderdim bakalım yaşayan var mı kendi hesabım duruyor
  • 02-06-2026, 16:56:53
    #2
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    Vala hocam hiçbirini kullanmıyorum kafam rahat
  • 02-06-2026, 17:06:30
    #3
    Hesap paylaşımdan gg olmuş
  • 02-06-2026, 17:08:34
    #4
    Gecmis olsun hocam acilmasi zor
  • 02-06-2026, 17:19:01
    #5
    Claude 6.25X Sağlayıcı
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimkinin limiti doldu arkadaşımınkini açtım az kullandıktan sonra ban yedi .d unsual activity diyip itiraz gönderdim bakalım yaşayan var mı kendi hesabım duruyor
    Hesap paylaşımından gitmiş
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap paylaşımdan gg olmuş
    İnsanlar bide forumda bangır bangır ortak hesap kullanmaya çalışıyor Tık diye banlıyorlar adamı işte.
  • 02-06-2026, 17:38:25
    #6
    Claude sizi bir oyundan banlar gibi banlamaz. Claude Code kullandığınız zaman sunucunuzda ve bilgisayarınızda bazı dosyalar oluşturur bu dosyalar üzerinden kontrol gerçekleştirip sunucu tarafında anlık engelleme getirir. Bu nedenle istediğiniz hesapla giriş yapın o sunucu veya o bilgisayar üzerinden yapıldığı için banlı gibi görünür. Açmanın yolları elbette var.
  • 02-06-2026, 17:54:22
    #7
    CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude sizi bir oyundan banlar gibi banlamaz. Claude Code kullandığınız zaman sunucunuzda ve bilgisayarınızda bazı dosyalar oluşturur bu dosyalar üzerinden kontrol gerçekleştirip sunucu tarafında anlık engelleme getirir. Bu nedenle istediğiniz hesapla giriş yapın o sunucu veya o bilgisayar üzerinden yapıldığı için banlı gibi görünür. Açmanın yolları elbette var.
    Hesap banı var hocam