Claude ban yedim
6
●502
- 02-06-2026, 16:48:16Benimkinin limiti doldu arkadaşımınkini açtım az kullandıktan sonra ban yedi .d unsual activity diyip itiraz gönderdim bakalım yaşayan var mı kendi hesabım duruyor
- 02-06-2026, 16:56:53Vala hocam hiçbirini kullanmıyorum kafam rahat
- 02-06-2026, 17:19:01Hesap paylaşımından gitmişsemihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar bide forumda bangır bangır ortak hesap kullanmaya çalışıyorFizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tık diye banlıyorlar adamı işte.
- 02-06-2026, 17:38:25Claude sizi bir oyundan banlar gibi banlamaz. Claude Code kullandığınız zaman sunucunuzda ve bilgisayarınızda bazı dosyalar oluşturur bu dosyalar üzerinden kontrol gerçekleştirip sunucu tarafında anlık engelleme getirir. Bu nedenle istediğiniz hesapla giriş yapın o sunucu veya o bilgisayar üzerinden yapıldığı için banlı gibi görünür. Açmanın yolları elbette var.
- 02-06-2026, 17:54:22Hesap banı var hocamCptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle