Konu
Claude ban yedim
02-06-2026, 16:48:16
#1
semihmalkoc53
Benimkinin limiti doldu arkadaşımınkini açtım az kullandıktan sonra ban yedi .d unsual activity diyip itiraz gönderdim bakalım yaşayan var mı kendi hesabım duruyor