Benimkinin limiti doldu arkadaşımınkini açtım az kullandıktan sonra ban yedi .d unsual activity diyip itiraz gönderdim bakalım yaşayan var mı kendi hesabım duruyor
Hesap paylaşımından gitmiş
Hesap paylaşımdan gg olmuş
İnsanlar bide forumda bangır bangır ortak hesap kullanmaya çalışıyor

Tık diye banlıyorlar adamı işte.