semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimkinin limiti doldu arkadaşımınkini açtım az kullandıktan sonra ban yedi .d unsual activity diyip itiraz gönderdim bakalım yaşayan var mı kendi hesabım duruyor
Hesap paylaşımından gitmiş
Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesap paylaşımdan gg olmuş
İnsanlar bide forumda bangır bangır ortak hesap kullanmaya çalışıyor Tık diye banlıyorlar adamı işte.