Bir Konuda Benden Sevgilimden Ayrıldım Neden BEN ?
11
●679
- 14-10-2009, 22:40:51Konuşurken rahat davran takmıyormuşsun gibi ''tamam,peki,öyle mi'' diye geçindir söylediklerini susacaktır zaten. ''Sensiz olamıyorum işte görüyorsun hayatımı'' izlenimi verme sakın. Kız senin hakkında bir şeyler duyduğunda veya seni gördüğünde ''vay be, ben olmadan da hayatı aynı şekilde'' diye düşünsün.
- 14-10-2009, 22:41:50mynet batak okey felan oyna
nediyim kı meselesi zor bir mesele...
- 14-10-2009, 22:42:34Üyeliği durdurulduDikkate alıyorum hocam teşekkürler aslında pek yüz vermiyorum her gece ağlatıyorumMiliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama ben senin dediğin gibi yapınca geçiştirince bu sefer o bana ters oluyor işte sorun oradan başlıyor ayrılığa geliyor şimdi olduğu gibi.
- 14-10-2009, 22:43:23Üyeliği durdurulduSabah akşam çalışıyoruz hocam öyle şeylerede pek zamanım kalmıyor malesef sende sevsen benim duruma düşsen anlardınfrmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nediyim kı meselesi zor bir mesele...
ama ben senin dediğin gibi yapınca geçiştirince bu sefer o bana ters oluyor işte sorun oradan başlıyor ayrılığa geliyor şimdi olduğu gibi.