Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuşurken rahat davran takmıyormuşsun gibi ''tamam,peki,öyle mi'' diye geçindir söylediklerini susacaktır zaten. ''Sensiz olamıyorum işte görüyorsun hayatımı'' izlenimi verme sakın. Kız senin hakkında bir şeyler duyduğunda veya seni gördüğünde ''vay be, ben olmadan da hayatı aynı şekilde'' diye düşünsün.
Dikkate alıyorum hocam teşekkürler aslında pek yüz vermiyorum her gece ağlatıyorum ama ben senin dediğin gibi yapınca geçiştirince bu sefer o bana ters oluyor işte sorun oradan başlıyor ayrılığa geliyor şimdi olduğu gibi.