Konu
Bir Konuda Benden Sevgilimden Ayrıldım Neden BEN ?
14-10-2009, 22:29:24
#1
ChakaL
Üyeliği durduruldu
Saat 22:28 şu anda 6 aylık bir ilişkimizi bitirmiş bulunuyorum ama kızın üste çıkması yokmu beni deli ediyor kendimi zor tutuyorum parçalamamak için acaba bu kızı takmamak için unutmak için bir kaç öneri lütfen