• 05-05-2026, 20:19:08
    #10
    T200 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecen gün istün üniversitesinde bir hocami ziyarete gittim orada okuyan bazı öğrencilerle sohbet etme fırsatı buldum, kardeşlerimiz diş hekimliği okuyor ama mezun olunca ne kazanacağım abi diyorlar kimisi mezun olup restorant açma fikri var kimisi okuyup bir habibi bulmak istiyorum diyor gerisini siz düşünün
    Hocam nasıl düşünmem gerek burdan sizce
  • 05-05-2026, 20:31:07
    #11
    Peydigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminmisiniz hocam yatma ihtimalide var
    Hocam buralardan bi gidin Letonya da kafanızı bi güzel dinlerken oynayın kesin gelir. Ha seyredebilirsiniz de. Dediğiniz gibi. Yatma ihtimalide var ama siz yine de gidin . ( adamı ülkeden kovduk resmen neyse darılmaz ya )
  • 05-05-2026, 21:52:52
    #12
    sarışınlar için 4+4+4 12 sene tekrar okurum.. oku kardeşim, oku.
  • 05-05-2026, 22:15:04
    #13
    Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sarışınlar için 4+4+4 12 sene tekrar okurum.. oku kardeşim, oku.
    Ahahjahahahha beklediğim cevap geldi
  • 05-05-2026, 22:23:30
    #14
    Peydigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahjahahahha beklediğim cevap geldi
    orada değil de, Finlandiya da var kontağımız. ateşe konsoluskta : ) DM den yaz. Çözeriz.
  • 06-05-2026, 00:47:40
    #15
    Hocam avrupada aynı fiyata gelecek vaadeden yerlerde okuyabilirsin. Dili zor. Öğrenmeden çevre yapamazsın. Dersler vs derken öğrenemezsin. Sıkışıp kalırsın baltıktaki öğrencilerin çoğu pişman emin ol. havası falanda kötü.
    Ve mezun olsan bile orada maaşlar düşük ekstra tekrar başka bir ülkede iş bulmaya çabalaman gerekecek. Üni öğrencileri için avrupada hemen hemen yurt + giderler benzer. Gelecek kurabileceğin almanya fransa gibi yerleri tercih et ve dilinide öğren. Taylandın 3000 nüfuslu adasından yazıyorum burada bile sarışınlar var sarışın her yerde merak etme. Yolun açık olsun , güzel bir kariyer diliyorum.

    Özellikle kuzey istiyorsan iskandinavdan sapma. baltık girişimciler için iyi bir yer gerisi için iyi değil maalesef.
  • 06-05-2026, 00:56:19
    #16
    emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam avrupada aynı fiyata gelecek vaadeden yerlerde okuyabilirsin. Dili zor. Öğrenmeden çevre yapamazsın. Dersler vs derken öğrenemezsin. Sıkışıp kalırsın baltıktaki öğrencilerin çoğu pişman emin ol. havası falanda kötü.
    Ve mezun olsan bile orada maaşlar düşük ekstra tekrar başka bir ülkede iş bulmaya çabalaman gerekecek. Üni öğrencileri için avrupada hemen hemen yurt + giderler benzer. Gelecek kurabileceğin almanya fransa gibi yerleri tercih et ve dilinide öğren. Taylandın 3000 nüfuslu adasından yazıyorum burada bile sarışınlar var sarışın her yerde merak etme. Yolun açık olsun , güzel bir kariyer diliyorum.

    Özellikle kuzey istiyorsan iskandinavdan sapma. baltık girişimciler için iyi bir yer gerisi için iyi değil maalesef.
    Sarışınlar işin şakası biraz sürece başlamakta geç kaldığım için elimde çok bir seçeneğim yok dediğiniz gibi yapmak istersem en azından 1 sene daha beklemem gerekebilir neredeyse ama tabi değermi değer oralarada güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim