Hocam avrupada aynı fiyata gelecek vaadeden yerlerde okuyabilirsin. Dili zor. Öğrenmeden çevre yapamazsın. Dersler vs derken öğrenemezsin. Sıkışıp kalırsın baltıktaki öğrencilerin çoğu pişman emin ol. havası falanda kötü.
Ve mezun olsan bile orada maaşlar düşük ekstra tekrar başka bir ülkede iş bulmaya çabalaman gerekecek. Üni öğrencileri için avrupada hemen hemen yurt + giderler benzer. Gelecek kurabileceğin almanya fransa gibi yerleri tercih et ve dilinide öğren. Taylandın 3000 nüfuslu adasından yazıyorum burada bile sarışınlar var

sarışın her yerde merak etme. Yolun açık olsun , güzel bir kariyer diliyorum.
Özellikle kuzey istiyorsan iskandinavdan sapma. baltık girişimciler için iyi bir yer gerisi için iyi değil maalesef.