Gecen gün istün üniversitesinde bir hocami ziyarete gittim orada okuyan bazı öğrencilerle sohbet etme fırsatı buldum, kardeşlerimiz diş hekimliği okuyor ama mezun olunca ne kazanacağım abi diyorlar kimisi mezun olup restorant açma fikri var kimisi okuyup bir habibi bulmak istiyorum diyor gerisini siz düşünün
Hocam nasıl düşünmem gerek burdan sizce