• 25-04-2026, 23:56:42
    #10
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk bir kere yaşanır,sonrasında ise o aşkı tekrar yaşamak için bir ömür harcanır.
    Hocam öyle demesek bir genç üzülyorda
  • 25-04-2026, 23:58:31
    #11
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben isim vermedim hocam :d
    Beni uğraştırmayın,hiç trip çekecek havada değilim :d
    Yok estağfurullah hocam ama bu konularda kendimi daha da geliştiriyorum.
  • 25-04-2026, 23:59:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle demesek bir genç üzülyorda
    Üzülmesin. Her yaşanmışlık bir tecrübe oluyor. Bir dahakine kendini aşık olmaya zorlarken gerçekten aşık olduğu insanı hatırlayacaktır. Aşık olduğu insanın varlığından mutlu olmayı öğrenecek ama zamanla
  • 26-04-2026, 00:01:52
    #13
    hocam açık söyleyeyim aşk dediğimiz şey çoğu zaman sandığımız gibi tek ve özel bir şey değil insan aslında kişiye değil o kişide hissettiği duygulara bağlanıyor o duygu gidince boşluk kalıyor sonra o boşluğu dolduran biri gelince daha büyük aşk sanılıyor ama gerçek şu ki büyüyen aşk değil değişen sensin benim fikrim bu
  • 26-04-2026, 00:02:20
    #14
    yanındakiyle yaşlanır aklındakiyle ölürsün demişlerdi birileri
  • 26-04-2026, 00:03:14
    #15
    Mümkün sürekli ara ara aşık olurum. Hatta 2 güne unuturum çok aşırı bir bağlılık yoksa. Bu nedenle sadece samimiyet ve ilişki düzeyiniz ile ölçülür.


    Eğer kimse ile ikili diyalog olmadan aşık oluyor iseniz.

    Aynı durumu yaşıyoruz. Günde 100 kız ile konuşuyorum. 100 undan 20 sine aşık oluyorum.

    Yada görünce de olabiliyorum.

    Gayet normal.


    Kısaca hedefe ulaşıncaya kadar devam edin illa tutucak. Ya öyle ya böyle. Aşık olmak tek başına mutluluk getirmez para + aşk sevgi bağını ve özgüveni aşılar. Ve aşık olmanıza katkı sağlar.

    Para besleyici bir bağdır. Paranız varsa rahatça aşık olabilirsiniz. Yalnız sevgilisi olmayan ve yaşıt veya uygun kişilere.
  • 26-04-2026, 00:15:55
    #16
    Aşk diye bir şey yok 👍🏻
  • 26-04-2026, 00:27:12
    #17
    ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok estağfurullah hocam ama bu konularda kendimi daha da geliştiriyorum.
    Aşık olma konusunda mı geliştiriyorsun 😂
  • 26-04-2026, 00:27:48
    #18
    Hocam sen dersine çalış sınavdan sonra düşünürsün bunları :-)