• 25-04-2026, 23:49:58
    #1
    Selamlar hayırlı geceler değerli hocalarım

    Birine çok aşık olup ayrıldıktan sonra başka birine tekrardan daha büyük aşık olmak gerçekten mümkün mü?

    Tecrübeli hocaları yoruma bekliyorum
  • 25-04-2026, 23:51:04
    #2
    Aşk dediğimiz şey hormonların beyini yönetmesidir. Dolaylı olarak evet ama ilki unutabilirsek
  • 25-04-2026, 23:51:09
    #3
    mümkün tabiki
  • 25-04-2026, 23:51:17
    #4
    Forumda bu konuda uzman birini tanıyorum
  • 25-04-2026, 23:51:32
    #5
    şıp sevdi oluyor o oda sıkıntı evlensen başkasına da aşık olursun
  • 25-04-2026, 23:51:56
    #6
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bu konuda uzman birini tanıyorum
    @ahmetoyuncu; buyurun buyurun
  • 25-04-2026, 23:52:38
    #7
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ahmetoyuncu; buyurun buyurun
    Ben isim vermedim hocam :d
    Beni uğraştırmayın,hiç trip çekecek havada değilim :d
  • 25-04-2026, 23:53:28
    #8
    İlk aşk her zaman bir köşededir. O unutulmaz. Ama o ilk aşk unutulmaz. İlk kişi değil. Artık o hayalinizdeki kişidir onun yeri başkadır. Daha sonra elbette aşık olursunuz ☺
  • 25-04-2026, 23:54:18
    #9
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hayırlı geceler değerli hocalarım

    Birine çok aşık olup ayrıldıktan sonra başka birine tekrardan daha büyük aşık olmak gerçekten mümkün mü?

    Tecrübeli hocaları yoruma bekliyorum
    Aşk bir kere yaşanır,sonrasında ise o aşkı tekrar yaşamak için bir ömür harcanır.