3. Defa başka birine aşık olmak mümkün mü? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3. Defa başka birine aşık olmak mümkün mü?
21
●
682
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
3. Defa başka birine aşık olmak mümkün mü?
1
2
3
25-04-2026, 23:49:58
#1
muskmedya
Selamlar hayırlı geceler
değerli hocalarım
Birine çok
aşık olup ayrıldıktan sonra
başka birine tekrardan
daha büyük aşık olmak gerçekten mümkün mü?
Tecrübeli hocaları yoruma bekliyorum
25-04-2026, 23:51:04
#2
ahmetfurkan
Aşk dediğimiz şey hormonların beyini yönetmesidir. Dolaylı olarak evet ama ilki unutabilirsek
25-04-2026, 23:51:09
#3
Gokenim
mümkün tabiki
25-04-2026, 23:51:17
#4
SDR1035
Forumda bu konuda uzman birini tanıyorum
25-04-2026, 23:51:32
#5
obisa
şıp sevdi oluyor o oda sıkıntı evlensen başkasına da aşık olursun
25-04-2026, 23:51:56
#6
Aras21
SDR1035 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda bu konuda uzman birini tanıyorum
@
ahmetoyuncu
; buyurun buyurun
25-04-2026, 23:52:38
#7
SDR1035
Aras21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
ahmetoyuncu
; buyurun buyurun
Ben isim vermedim hocam :d
Beni uğraştırmayın,hiç trip çekecek havada değilim :d
25-04-2026, 23:53:28
#8
SmhCLK
İlk aşk her zaman bir köşededir. O unutulmaz. Ama o ilk aşk unutulmaz. İlk kişi değil. Artık o hayalinizdeki kişidir onun yeri başkadır. Daha sonra elbette aşık olursunuz ☺
25-04-2026, 23:54:18
#9
SDR1035
muskmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar hayırlı geceler
değerli hocalarım
Birine çok
aşık olup ayrıldıktan sonra
başka birine tekrardan
daha büyük aşık olmak gerçekten mümkün mü?
Tecrübeli hocaları yoruma bekliyorum
Aşk bir kere yaşanır,sonrasında ise o aşkı tekrar yaşamak için bir ömür harcanır.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler