muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öyle demesek bir genç üzülyorda
Üzülmesin. Her yaşanmışlık bir tecrübe oluyor. Bir dahakine kendini aşık olmaya zorlarken gerçekten aşık olduğu insanı hatırlayacaktır. Aşık olduğu insanın varlığından mutlu olmayı öğrenecek ama zamanla